Why

Γιατί

Σήμερα όλοι επαναξιολογούν τοποθετήσεις, πεποιθήσεις και προτεραιότητες. Οι εταιρίες πρέπει να θυμίσουν ή να αναδιατυπώσουν το αξιακό τους πλαίσιο και να ορίσουν τις ανάγκες που καλύπτουν. Σε περιόδους περιορισμένων πόρων κάθε καταναλωτική και επενδυτική κίνηση είναι σημαντική.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

How

Προσέγγιση

Η κάθετη σκέψη ασχολείται με το σκάψιμο μιας τρύπας πιο βαθιά ενώ η πλάγια σκέψη ασχολείται με το σκάψιμο της τρύπας κάπου αλλού! Edward De Bono  Η ύφεση επιβάλλει λειτουργία με περιορισμένες πόρους. Ταυτόχρονα, οι περιορισμένες αντοχές και δυνάμεις επιχειρήσεων, πελατών και επενδυτών επιβάλλουν προσεγγίσεις που θα προκαλέσουν γρήγορες νίκες (early wins). Οι στόχοι έχουν σημασία αλλά είναι γενικά γνωστοί. Οι δρόμοι…

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Μεθοδολογίες

Business Model Canvas – BMC: Ο Καμβάς Επιχειρηματικού Μοντέλου αποτυπώνει τον τρόπο που ένας οργανισμός δημιουργεί, προσφέρει αξία και αμείβεται. «Επιβάλλει» πελατοκεντρική προσέγγιση. Αποτελεί το κρίσιμο βήμα στην ακολουθία: επιχειρηματική ιδέα – επιχειρηματικό μοντέλο – επιχειρηματικό πλάνο. Ο Καμβάς αποτυπώνει το τι προσφέρει η επιχείρηση στους πελάτες της, πως τους προσεγγίζει και δημιουργεί σχέσεις μαζί τους, μέσω ποιων…

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Εξισώσεις

Εξίσωση Αξίας Ωφέλεια: είναι υποκειμενική και συνδυασμός λογικών και συναισθηματικών αξιών. Αυτό που παίρνεις. Τιμή: αυτό που δίνεις για να αποκτήσεις την ωφέλεια. Αξία: υπάρχει όταν κάτι μπορεί να αποτιμηθεί. Εκφράζει την ωφέλεια στη μονάδα του κόστους. Αξία, ωφέλεια και τιμή συνδέονται με την παρακάτω σχέση:     Εφαρμογή: πώληση επιτυγχάνεται όταν, οι λογικές και οι συναισθηματικές αξίες που…

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Ανοικτό Επιχειρηματικό Μοντέλο

Τα Ανοικτά Επιχειρηματικά Μοντέλα (Open Business Models) μπορούν να χρησιμοποιούνται από εταιρείες για την παραγωγή αξίας μέσω της συστηματικής συνεργασίας με εξωτερικούς συνεργάτες. Αυτό μπορεί να συμβεί με δύο τρόπους, είτε «από έξω προς τα μέσα», αξιοποιώντας έξωθεν ιδέες εντός της επιχείρησης ή «από μέσα προς τα έξω», τροφοδοτώντας εξωτερικούς συνεργάτες με ιδέες ή πόρους που παραμένουν…

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Ιn a nutshell

Επιγραμματικά

Products & Investments Η P&I υποστηρίζει την ανάπτυξη εργασιών των επιχειρήσεων. Τη δημιουργία και προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Την επίλυση επιχειρησιακών προβλημάτων. Την προσέλκυση επενδυτών.   Customers & Investors Πελάτες και επενδυτές στο επίκεντρο – αφετηρία και στόχος της επιχειρηματικής δράσης.   Get | Keep | Grow Αναζήτηση πελατών με αρχικές και επαναληπτικές πωλήσεις, πιστοί πελάτες με συχνότερες και μεγαλύτερες αγορές.  …

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ