“Γράψε, Μπορείς!”

Γράψε, Mπορείς! – είναι ευκολότερο και κοστίζει λιγότερο, απ’ όσο νομίζεις.

Δεν χρειάζεται να έχεις πάει στο φεγγάρι, για να έχεις κάτι ενδιαφέρον να αφηγηθείς !

Όλοι μας έχουμε μια ιστορία να πούμε, αληθινή ή φανταστική.
Το Γράψε, Μπορείς!, είναι μια νέα πρωτοβουλία του «Ελευθερουδάκη» που ξυπνά τον συγγραφέα μέσα μας και απευθύνεται σε όλους εκείνους, που γράφουν ή θέλουν να γράψουν και να εκδώσουν τα γραπτά τους.

Η “Ελευθερουδάκης” μπορεί να σας υποστηρίξει με εξειδικευμένους συγγραφείς, μεταφραστές, επιμελητές και γραφίστες, για να σας βοηθήσουμε να κάνετε το δικό σας βιβλίο πραγματικότητα και με χαμηλό κόστος και με την υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία του «Ελευθερουδάκη».

Στην αυτή την πρωτοβουλία εφαρμόσαμε τη μεθοδολογία της Στρατηγικής των Γαλάζιων Ωκεανών (Blue Ocean Strategy – INSEAD Business School).

Πως μπορείς να δεις θετικά, με επιχειρηματικά αποτελέσματα, το μειονέκτημα του περιορισμού (λόγω COVID-19) ως ευκαιρία για μια ειδική υπηρεσία;

Πως μπορούν να αναδειχθούν νέα πελατειακά κοινά και να ευδοκιμήσουν νέες δραστηριότητες σε δύσκολες περιόδους;

Περισσότερες πληροφορίες για το “Γράψε, Μπορείς!”, τηλ. 210 3317 600, 601, 603, e-mail:  eleftheroudakispublications@gmail.comwww.eleftheroudakis.com

Η ιστορία της κυρίας Ελένης

Η κυρία Ελένη είναι μια συνταξιούχος γιαγιά που μένει μόνη. Λόγω της συγκυρίας δεν μπορεί να συναντηθεί με τα παιδιά και τα εγγόνια της. Την περίοδο αυτή περνάει τη μέρα της διαβάζοντας αλλά κυρίως ασκώντας το αγαπημένο της χόμπι, τη μαγειρική. 

Διάβασε στην “Καθημερινή”, άρθρο της Μαργαρίτας Πουρνάρα στη στήλη #Stayhome, με τίτλο: “Σοφίκα Ελευθερουδάκη: Ας καταγράψουμε τις πολύτιμες αναμνήσεις μας” και ενημερώθηκε για την πρωτοβουλία “Γράψε, Μπορείς!”. 

Το επιτελείο του “Ελευθερουδάκη” τη βοήθησε να αποτυπώσει τις γνώσεις, τις εμπειρίες αλλά κυρίως τα “πονηρά σημεία” για την επιτυχία! 

Η διαδρομή “συγγραφής” ήταν απολαυστική. Η έκδοση – ηλεκτρονική σε πρώτη φάση – ήταν άψογη. Δόθηκε η δυνατότητα να ενημερώσει και να αποστείλει σε φίλους, παλιούς συνεργάτες και συγγενείς την έκδοση της. Μάλιστα πραγματοποίηση και μια virtual παρουσίαση του βιβλίου – με live streaming και βίντεο που είναι διαθέσιμο στο YouTube. Στην παρουσίαση συμμετείχαν, ο εκδότης (“Ελευθερουδάκης”), άνθρωποι του χώρου και επιχειρηματίες. Έτσι μπόρεσε και υλοποίησε ένα παλιό της όνειρο ενώ ταυτόχρονα άφησε παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές το γευστικό της πλούτο!

Η κυρία Ελένη σημείωσε κατά την παρουσίαση της έκδοσης: “… ήταν μια διαδρομή ενδιαφέρουσα, με ευχάριστη και ασφαλή επικοινωνία, ελπίζουμε δε χρήσιμη και γευστικά απολαυστική …τελικά δεν ήταν τόσο δύσκολο και τόσο ακριβό … αυτό το όνειρο …”.

Η εφαρμογή των “Γαλάζιων Ωκεανών” στο “Γράψε, Μπορείς!”

Είναι Απρίλιος, “Μένουμε Σπίτι” (περίοδος COVID-19) και ισχύουν οι σχετικοί περιορισμοί στις μετακινήσεις. Η κατάσταση αναδεικνύει την ανάγκη διοχέτευσης δημιουργικότητας και επικοινωνίας, σύνδεσης και επαφής με συγγενείς, φίλους και συνεργάτες σε περιβάλλον περιορισμών φυσικής επαφής. Υπάρχει ανάγκη διαχείρισης ψυχολογικής πίεσης, απόστασης και πιθανώς μοναξιάς.

Στην πρωτοβουλία “Γράψε, Μπορείς!” του «Ελευθερουδάκη» εφαρμόσαμε τη μεθοδολογία της Στρατηγικής των γαλάζιων Ωκεανών (Blue Ocean Strategy – INSEAD Business School).

Η Στρατηγική ως αναλυτικό εργαλείο ανακάλυψε νέους πελάτες, με νέες ανάγκες, που μπορούν να ικανοποιηθούν με νέες υπηρεσίες και προϊόντα ανταγωνιστικού κόστους. 

Τις περισσότερες φορές – και αυτό είναι και λογικό – καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες έχουν υψηλότερη τιμή πώλησης και κόστος κατασκευής. Συχνά όμως, τα καλύτερα προϊόντα δεν είναι τα καταλληλότερα (best fit) για το συγκεκριμένο πελατειακό κοινό στο οποίο απευθύνονται γιατί δεν προσφέρουν χαρακτηριστικά που λύνουν πραγματικά του προβλήματα. 

Υπάρχει μια προσέγγιση που μπορεί να συνδυάσει τα δύο φαινομενικά αντίθετα στοιχεία, τη μείωση του κόστους, με την αύξηση της αξίας. Αυτή την εναλλακτική εφαρμόσαμε στην παρούσα συγκυρία στο χώρο των εκδόσεων.