Πρόταση αξίας είναι ό,τι κάνει το προϊόν, για να ικανοποιήσει τον πελάτη.
Ο Καμβάς Πρότασης Αξίας (Value Proposition Canvas) έχει στόχο το «ταίριασμα» της πρότασης αξίας με το προφίλ κάθε τμήματος πελατών.
Τον πελάτη, στη δουλειά και τη ζωή του, τον απασχολούν κάποια σημαντικά θέματα (jobs) για τα οποία προσπαθεί να:
Ο πελάτης κατά την εκτέλεση εργασιών έρχεται αντιμέτωπος με καταστάσεις που τον ενοχλούν (pains):
Τα αποτελέσματα και τα οφέλη (gains) από τη χρήση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας μπορεί να είναι:
Τα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες έχουν στόχο να παραδώσουν αξία σε συγκεκριμένο τμήμα πελατών, άρα:
Τα προτεινόμενα προϊόντα και υπηρεσίες: